ایران خودرو دَبه کرد / احتمال افزایش قیمت ۲۰۷ و تارا

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودرو‌های تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.

به گزارش مثبت بورس؛ شرکت خودروسازی ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است، عرضه خودرو‌های تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست و باید شرایطی را فراهم کرد تا اختلاف قیمت کارخانه و بازار کاهش پیدا کند و در ادامه برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است، موضوع عرضه خودرو‌های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو در بورس کالا مصوب هیئت مدیره این شرکت است و هم اکنون  نیز جلسات کارشناسی و هماهنگی با مسئولان بورس کالا جهت ایجاد زمینه‌های همکاری در حال پیگیری است.
در این اطلاعیه عنوان شده، تاکنون عرضه محصول هایما از طریق بورس کالا به سرانجام رسیده و مشتریان می‌توانند اخبار گروه صنعتی ایران‌خودرو را  فقط از طریق سایت خبری این شرکت به نشانی ikcopress.ir و صفحات رسمی این شرکت در شبکه‌های اجتماعی داخلی دنبال کنند.
نکته قابل توجه اینکه با وجود اختلاف قیمت محصولات ایران خودرو نسبت به بازار، اعلام و انتشار  چنین بیانیه ای از سوی  این گروه زمینه  افزایش قیمت روانی محصولات خودرویی  را در  اتمسفر بازار صورت خواهد داد و فضا را برای سوداگری هموار خواهد کرد.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x