شروع طوفانی توکن ICP/ ابر اینترنت نوظهور جای پای خود را محکم می‌کند

توکن نوظهور آی.سی.پی اولین روز معاملات خود را با افت و خیز بسیار آغاز کرده و تنها در ۱۴ ساعت توانست ۱.۸ میلیارد دلار فروش روزانه را برای خود ثبت کند.

به گزارش مثبت بورس؛ پس از انتظار طولانی بر سر راه اندازی توکن ابر اینترنتی ICP، امروز، اولین ارائه این ان.اف.تی در صرافی‌های رمز ارز با افت و خیزهای بسیاری همراه شد. در روز ۱۱ می، توکن ICP از پلتفرم دیفینیتی Dfinity، در کوین بیس پرو و چندین صرافی برجسته دیگر از جمله بایننس، هیوبی گلوبال، اوک اکس و غیره مبادلات خود را آغاز کرد.

طی چهار ساعت، قیمت این توکن تازه راه اندازی شده از بالاترین قیمت روزانه ۷۰۰ دلار به ۲۵۰ دلار سقوط کرد اما پس از آن مجددا افزایش یافته و به سطح ۴۲۵ دلار دست پیدا کرد. کوین گکو تخمین می‌زند که ۱.۸ میلیارد دلار از توکن‌های ICP تنها در ۱۴ ساعت پس از آغاز تجارتش به فروش رفته است.

وظیفه دیفینیتی، عرضه کننده توکن آی.سی.پی، این است که میلیاردها کاربر را از پروتکل‌های استاندارد به یک ابر رایانه جهانی با دسترسی عمومی مبتنی بر آی.سی.پی متصل نماید.

این پلتفرم مانند اتریوم، به توسعه‌دهندگان امکانی را می‌دهد تا برنامه‌های محاسباتی را در زیرساخت‌های غیرمتمرکز اجرا کنند. با این حال، دیفینیتی ادعا می‌کند که مقیاس پذیری بیش‌تری نسبت به شبکه اصلی اتریوم دارد.

با وجود این که دیفینیتی از سال ۲۰۱۶ بر ساخت این ابر شبکه اینترنتی متمرکز بوده است، به دلیل سیاست توسعه منبع محدود یا (CLOSE SOURCE)، اکثر اهداف این پروژه هنوز هم مبهم باقی مانده است.

توکن‌های ICP، از سیستم حاکمیت بر شبکه برخوردارند، به این معنا که دارندگان این توکن می‌توانند در رأی گیری برای تصمیمات این پلتفرم شرکت نمایند و یا به چرخه‌هایی تبدیل شوند که می‌توان برای تأمین محاسبه قرارداد هوشمند از آن‌ها استفاده کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x