“شاراک” به دنبال گسترش بازار صادراتی است

مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی شازند تاکید کرد که بنا به چشم انداز مدیریتی پتروشیمی شازند یکی از اهداف اصلی گسترش بازار صادراتی محصولات تولیدی این پتروشیمی است.

به گزارش مثبت بورس؛  احسان خرمدل، مدیر بازاریابی و فروش شرکت پتروشیمی شازند در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از تولید ۱۰۱ درصدی این پتروشیمی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در حوزه صادرات، خودمان حمل و نقل دریایی را انجام بدهیم تا بازار صادراتی مان در چین، آفریقا و اروپا گسترش یابد.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x