پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند در پیامی گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.

به گزارش مثبت بورس؛ علیرضا خلیلی نیا مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی شازند در پیامی ۸ دی ماه گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی را به همکاران و فعالین این صنعت تبریک گفت .

در این پیام آمده است:

یکی از ارکان پیشرفت و آبادی هر کشور توجه به ظرفیتهای بالقوه و توانمندی های داخلی می باشد.

ایران عزیز اسلامی با وجود بسیاری از محدودیتهای ناشی از تحریم های ظالمانه بین المللی، بحمد الله توانسته است سد تحریم های جهانی را با تکیه بر ایمان قلبی تلاش جهادی و عزمی راسخ فرو بریزد و بر بلندای افتخار و عزت مقدرانه بایستد.

صنعت پتروشیمی را میتوان از مهمترین پیشرانه های توسعه اقتصادی و صنعتی کشور دانست که این صنعت به لطف حضور متخصصان توانمند توانسته است به افتخارات عظیمی دست یابد که جهانیان در حیرت این توانمندیهای شگرف مانده اند.

پتروشیمی شازند نیز در مسیر توسعه و تعالی تولید دانش بنیان و خلق نوآوری گام های موثری برداشته است و به عنوان یک برند خلاق و نوآور و الگویی موفق در بین شرکت های پتروشیمی کشور شناخته می شود.

قطع به یقین این موفقیتها و دستاوردهای عظیم و کم نظیر حاصل همدلی پشتکار و همت پولادین همکاران ارجمند و نیز حمایتهای اعضای محترم هیات مدیره و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد که امروز شاهد به ثمر رسیدن این افتخارات در مجموعه عظیم پتروشیمی شازند می باشیم.

اینجانب فرارسیدن هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را محضر همکاران تلاشگر خود و تمامی فعالین عرصه پتروشیمی کشور تبریک عرض نموده و از درگاه باری تعالی سلامتی حسن عاقبت و کسب موفقیتهای بیشتر برای یکایک شما عزیزان مسالت می نمایم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x