یک شرکت خودروساز ۱۴ هزارمیلیارد تومان جریمه شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکوکتی درباره سازوکار مقابله با گران‌فروشی خودروهای مونتاژی، از پرونده ۱۴ هزارمیلیاردی یکی از شرکت‌های خودروساز که اقدام به گران‌فروشی کرده بود، خبر داد.

محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با مثبت بورس؛ با بیان این که پیش‌تر در زمینه قیمت خودرو نوعی سردرگمی دیده می‌شد، گفت: وزارت صمت مکلف بود قیمت‌گذاری خودرو را انجام دهد و افزایش قیمت خودرو نیز حتماً باید به تأیید ستاد تنظیم بازار می‌رسید.

وی با بیان این مطلب افزود: مونتاژ کاران نباید بی‌ضابطه افزایش خرید می‌داشتند و سازمان تعزیرات نیز وارد موضوع شد و حکمی در این زمینه صادر شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به جریمه ۱۴ هزار میلیاردتومانی یک شرکت مونتاژکار گفت: این رأی در مرحله تجدیدنظر می‌باشد و این مباحث باید در جلسه رسیدگی موردتوجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان تعزیرات به تمام خودروسازان هشدار داده است تا قیمت‌ها را مراقبت کنند که قیمت گزاف برای خودروها در نظر گرفته نشده و این قضیه بی‌ضابطه نباشد.

اسفنانی در پایان خاطر نشان کرد: اگر هر شرکت خودروساز بدون رعایت ضوابط قیمت‌گذاری و بی‌تایید سازمان حمایت دست به افزایش قیمت بزند، علاوه بر محکومیت به جریمه نقدی، مکلف است قیمت را به نرخ سابق باز گرداند و مبالغ اضافه دریافتی از مردم نیز باید بازگردانده شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x