اتریوم در مدار بلاتکلیفی

پرایس اکشن اخیر اتریوم بسیار اندک بوده و از 19 می (29 اردیبهشت) تاکنون به صورت حاشیه ای معامله شده است. در نمودار روزانه، به نظر می رسد اتر (ETH) در حال شکل دادن به یک الگوی مثلث متقارن است که نشان دهنده بلاتکلیفی در کوتاه مدت خواهد بود.

به گزارش مثبت بورس؛ کندل استیک روزانه تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر) یک کف قیمت محلی را نشان می دهد که توسط مرز پایینی الگوی نمودار حمایت می شود. اکنون، پس از دریافت سیگنال خرید از اندیکاتور Momentum Reversal روی کندل روز ۱۶ جولای (۲۵ تیر)، که نشانگر معکوس شدن روند حرکت در کوتاه مدت بود، قیمت اتر برای بازگشت به روندی صعودی آماده می شود.

انتظار می رود قیمت اتریوم سطح افزایشی فیبوناچی ۳۸.۲٪ در تراز ۲۰۶۵ دلار را تاچ کند که با میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA) انطباق دارد. اگر قیمت اتر بتواند از سطح فوق به عنوان یک حمایت مهم بهره بگیرد، گاوها می توانند انتظار داشته باشند که این دارایی مرز بالایی مثلث متقارن در تراز قیمت ۲۲۸۴ دلار را هدف قرار دهد که با سطح افزایشی فیبوناچی ۶۱.۸٪ و SMA -50 روزه منطبق است.

در حالی که الگوی حاکم بر نمودار نشان می دهد که قیمت اتریوم احتمالاً به حرکت در معاملات حاشیه ای ادامه خواهد داد، یک جهش ملموس در فشار خرید می تواند قیمت ETH را به ۲۹۷۲ دلار برساند که یک هدف صعودی اندازه گیری شده از مثلث متقارن است.

در طرف مقابل، اگر خرس ها بازار را در اختیار بگیرند، قیمت اتر می تواند پیش از سقوط تا خط روند مشخص شده با MRI در تراز ۱۸۰۰ دلار، در سطح افزایشی فیبوناچی ۲۳.۶٪ در تراز ۱۹۳۰ دلار به حمایت خوبی برسد.

فشار فروش بیشتر می تواند باعث ریزش اتریوم تا منطقه تقاضا شود که از ۱۶۰۰ دلار تا ۱۷۳۰ دلار گسترده شده است. اگر ETH این سطح حمایتی را از دست بدهد، با حداکثر سناریوی نزولی ۳۵٪ از مرز پایین الگوی نموداردر تراز ۱۲۸۲ دلار روبرو می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x