در باره ما

یا لطیف

پایگاه خبری مثبت بورس نام مجموعه جوانی است که در سال ۱۴۰۰ با چشم اندازی بزرگ و آرمان گرایانه و با هدف ارائه داده های اطلاعاتی مالی برای گسترش دانش سرمایه گذاری و خلق ثروت ایجاد شده است.

این مجموعه برگرفته از یک تیم نخبه در حوزه‌های فین‌تک و کسب و کار‌های نوپا و مدیرانی با تجربه در عرصه‌های اقتصادی، مالی و رسانه با طرح ایده های خلاقانه و آموزش محور در حوزه سرمایه گذاری هوشمند، برآن شد تا زمینه را برای استفاده مخاطبان و علاقمندان به اخبار و اطلاعات حوزه های مختلف پولی و مالی با تاسیس این پایگاه خبری به اشتراک بگذارد.

از این رو” پایگاه خبری مثبت بورس ” با طرح اولیه ایده تاسیس در سال ۱۳۹۹ آغازبه کار کرده و در خردادماه ۱۴۰۰ مجوز رسمی خود به شماره ثبتی ۸۸۲۰۳ را از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.

مثبت بورس اولین قدم ورود به دنیای بورس است، فراگیری اطلاعات مفید برای سرمایه گذاری ذیل آموزش های کاربردی محور تضمینی برای سرمایه گذاری موفق شما در بورس است و ما در ” مثبت بورس” با حضور دو تیم متخصص رسانه ای و آموزشی بر آن هستیم تا ابتدا حسب رسالت ذاتی خود اطلاع رسانی در لحظه و مفید داشته و سپس زمینه ی نشر آموزش های هدفمند عمومی و تخصصی در حوزه بازار سرمایـه را برای مخاطبان ارائه داده تا با کسب دانشی مفید و موثر جامعه ای با سواد مالی مناسب برای امروز و فردای کشورمان بسازیم.

مبنای تفکر مجموعه “مثبت بورس” بر پایه استراتژ ی برنده، برنده استوار است، به عبارت دیگر سود شما، سود ما بوده و دوام شما بقای ما را تضمین مینماید، پس به نفع شما و ما می باشد، تا که در جهت تامین بستری مناسب از اطلاعات تخصصی لازم برای شما گام برداریم، تا شما آگاهانه به معاملات سودمند خود پرداخته و ما نیز از سودتان خشنود شویم.

” مثبت بورس ” رسانه ای برای آنان که خواهان شفافیت، بینش قوی و تصمیم درست هستند.

 

  • صاحب امتیاز و مدیر مسئول: علی درخشان
  • سردبیر :
دکمه بازگشت به بالا