تهاتر مدار دور زدن تحریم هاست

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با بیان اینکه مجلس از تصمیمات دولت در حوزه تهاتر حمایت می‌کند گفت: تهاتر در شرایط کنونی اقتصاد ایران، راهی برای دورزدن تحریم‌هاست.

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مثبت بورس؛ درباره جایگاه معاملات تهاتری در اقتصاد ایران اظهار کرد: معاملات تهاتری در شرایط اقتصادی فعلی کشورمان و به‌ویژه در شرایط اقتصاد جهانی یک امر ضروری است.

وی با بیان این مطلب افزود: ما با وجود همه تنگناها و تحریم‌ها و مشکلاتی که در جابه‌جایی پول داریم؛ اما ناچار و مجبور هستیم به این سمت‌وسو حرکت کنیم کمااینکه اقدام دولت به اقامه دعوی علیه کشور کره جنوبی نیز اقدام بسیار مثبتی است.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس، روش تهاتر را ابزاری مؤثر برای مقابله با کشورهای تحریم‌کننده ایران به‌ویژه در حوزه مبادلات ارزی دانست و گفت: مجلس در این زمینه حامی دولت است و از هر تصمیمی که دولت در حوزه تهاتر بگیرد حمایت می‌کند و هیچ راهی هم جز این نداریم.

شهبازی در پایان، تأکید کرد: تهاتر در شرایط تحریمی اقتصاد ایران، یک موفقیت برای ما محسوب می‌شود و راهی برای دورزدن تحریم‌هاست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x